Home >> Breaking News,عکس ہند >> عالمی یو م آبادی پر نکالی گئی ریلی


قدرت کو بچانا ہے، آبادی پر روک لگانا ہے
بس! اب بڑھتی ہوئی آبادی کا ساتھ نہیں دے پائے گی قدرت: سی ایم او
نوئیڈا:
کم بچے، چھوٹا خاندان یہی ہے قدرت کی بنیاد۔ قدرت کو بچانا ہے، آبادی پر روک لگانا ہے۔آبادی پر کنٹرول کا لو سب مل کر عزم، قرہ ارض کو بہتر بنانے کا یہ سب سے اچھا انتخاب۔آبادی پر روک لگاؤ، ترقی کی دھارا بہاؤ۔وغیرہ وغیرہ۔یہ نعرے گونج رہے تھے، جمعرات کو عالمی یوم آباد ی کے موقع پر نکالی گئی ریلی میں۔اس ریلی کا انعقاد محکمہ صحت کی جانب سے کیا گیا تھا۔ریلی کا آغاز چیف میڈیکل آفیسر کے دفتر سے ہوا۔سی ایم او ڈاکٹر انوراگ بھارگو نے ہری جھنڈی دکھا کر ریلی کو روانہ کیا۔سٹی سینٹر، گورنمنٹ ڈگری کالج، سیکٹر 40 ہوتی ہوئی سی ایم او آفس پہنچ کر ریلی کا اختتام ہوا۔
اس موقع پر سی ایم او ڈاکٹر بھارگو نے کہا کہ آبادی میں بہت زیادہ اضافہ ہواہے، ۔لہذا آبادی پر قابو پانا پوری دنیا کا اور ملک کا بہت بڑا مسئلہ ہے۔یہ ریلی عوامی بیداری کے لئے نکالی گئی ہے۔تاکہ لوگوں کو پتہ چلے کہ آبادی کو کنٹرول کرنا کتنا ضروری ہے۔انہوں نے کہا کہ ہر فرد اپنے آپ یہ کر سکتاہے ۔یہی لوگوں کو سمجھایا جا رہا ہے۔آج خاندانی منصوبہ بندی کے بہت سے ذرائع دستیاب ہیں۔انہوں نے مانع حمل انجکشن انترا، كاپر ٹی وغیرہ کے بارے میں بتایا۔
ریلی میں سی ایم او ڈاکٹر انوراگ بھارگو، اے سی ایم او ڈاکٹر بی بی ڈھاکہ، ڈاکٹر نیپال سنگھ، ضلع پروگرام مینیجر منجیت کمار، ملیریا افسر راجیش شرما، ٹی ایس اے کی پرتیبھا سنگھ سمیت سی ایم او، اے سی ایم او دفتر کے تمام عملے نے شرکت کی۔اس کے علاوہ کمیونٹی ہیلتھ سینٹر دادری، ڈھاڑا بنیادی طبی مرکز بسرکھ، جیور، دنكور میں بھی ریلی کا انعقاد کیا گیا۔

اے سی ایم او ڈاکٹر بی بی ڈھاکہ

نے بتایا کہ نسبندی کرانے
والے مردوں کو بطور ترغیب 2، 000 اور عورتوں کو 1400 روپے کی
فنڈز دی جاتی ہے۔عارضی طریقوں میں ترسیل بعد اييوسيڈي اور
اسقاط حمل خودکار اور جراحی افٹرسالاس اييوسيڈيے (کاپر-ٹی) کے لئے فائدہ اٹھانے والوں کو 300 روپے کی مراعات رقم دی جاتی ہے۔انترا انجکشن کی فی ڈوج پر 100 روپے دیئے جاتے ہیں۔

the author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top