Home >> Breaking News,عکس ہند >> محکمہ صحت کی جانب سے عوامی بیداری ریلی


نئی دہلی (خبرستان)
دہلی کے شمالی ضلع بوانا جےجے کالونی میں عالمی یوم آبادی کے موقعپر محکمہ صحت کی آشا اہلکاروں کی طرف سے عوامی بیداری ریلی کا انعقاد کیا گیا۔ اس موقع پر شمالی ضلع کے ضلع مجسٹریٹ مسٹر دےپک ارجن شندے نے اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ خاندانی منصوبہ بندی جیسے موضوع پر دہلی حکومت کی محکمہ صحت کی طرف سے کی جارہی کوشش قابل ستائش ہے۔ عوام سے اپیل کرتے ہوئے کہا کہ تمام علاقہ لوگ آبادی میں ہورہی اضافہ میں کنٹرول میں تعاون کرے اور سرکاری ا سپتالوں او رڈسپنسریوں میں خاندانی منصوبہ بندی سے متعلق مستقل اور عارضی اقدامات کی معلومات اور دواؤں سے فائدہ حاصل کریں

۔ مسٹر شندے نے بتایا کہ ہم سب کو متحد ہوکر آبادی پرقابو پانے کا پیغام گھر – گھر تک پہنچانا ہوگا کہ نوشادی شدہ خاندان کی توسیع اور شادی شدہ زندگی کی خوشحالی کے لئے دو بچو ںمیں تین سال کا فرق ضرور رکھے۔ ماں اور بچہ اگر صحت مند ہون گے تبھی صحت مند ہندوستان کی تعمیر کریں گے اور قوم بامعنی ترقی کرے گا۔مہمان خصوصی ضلع مسٹرشندے نے ہاؤس آگاہ کرایا کہ عالمی یوم آبادی صرف آبادی کو کم کرنے تک محدود نہیں ہے بلکہ یہ موقع ہے اس پیغام کو آگے بڑھانے کا کہ خاندانی منصوبہ بندی کو اپنانے سے زندگی پر سکون ہو جا تیہے۔ انہوں اس مہم کو کامیاب بنانے اور عام لوگوں میں عوامی بیداری کے فروغ – پبلسٹیکے لئے بوانا جےجے کالونی میں آشا ملازمین کو ہری جھنڈی دکھا کر ریلی کو روانہ کیا۔

چیف ضلع میڈیکل آفیسر ڈاکٹر نمرتا نیرنے آشا ریلی میں صحت ملازمین اور عام لوگوں کو جانکاری دیتے ہوئے بتایا کہ اس ہفتہ کے دوران سرکاری ڈسپنسریوں میں تمام کام کے دنوں پر مرد نسبندی NSV اور عورت نلبدي پر مشاورت کی خدمات فراہم کی جائے گی۔ انہوں بتایا کہ یہ محفوظ، سادہ اور مستقل مانع طریقہ ہیں جو نہ صرف کم سے کم مدت میں کیا جا سکتا ہیں بلکہ مستفید بہت جلد نارمل ہو جاتا ہیں۔ جو مرد خود متاثر ہوکرNSV کرواتے ہے ان کے بینک اکاؤنٹ میں 1300 روپے کی رقم حکومت کی طرف سےدی جاتی ہے۔
آر۔ سی۔ ایچ نوڈل افسر ڈا۔ جیوتی پرکاش نے بتایا کہ اس ہفتہ کے دوران خاندانی منصوبہ بندی کے تئیں ہر بالغ شہری کے انسانی رویے اور سوچ میں تبدیلی لائے بغیر آبادی میں اضافہ کی روک تھام میں کسی قسم کے مثبت نتائج کی امید کیاجانا ممکن نہیں لگ رہا ہے۔

 

انہوں نے کہا کہ ترقی پذیر ہندوستان کے اس خواب کا احساس کرنے کی سمت میں محکمہ صحت کے میڈیکل آفیسر، پی ایچ این، اسٹاف نرس، اے این اے ایم ، اشا اہلکار، انتظامی افسر اور دیگر غیر سرکاری تنظیمیں دہلی کے مختلف علاقوں، کمیونٹی کمپلیکس – ڈرامہ، پوسٹر، بینر، ہنڈ بل، منادی، اجتماعی پبلسٹی، اور دیگر سرگرمیوں کے ذریعے لوگو کو بیدار کیا جائے گا۔ اس موقع پر، ا ین ایچ ایم نوڈل افسر ڈا کٹرجوليانا اککا، ڈا پرتيش ؤنند،، رتنا یادو، ترا کوشک، محمد دانش، ارپا نوٹيال و دیگر معزز افسر اور اہلکار موجود تھے۔

the author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top