Home >> Breaking News,عکس ہند >> نوعمر لڑکیوں کے لئے صحتمند رہنے کا بنیادی منتر

 

نوئیڈا
ضلع کے تمام آنگن واڑی سینٹر پر ماہ غذائیت کے تحت ضلع کے تمام آنگن واڑی مراکز میںیوم دوشیزہ پروگرام کا انعقاد کیا گیا تھا۔ اس موقع پر ، آنگن واڑی کارکنان اور اے این ایم نے نوعمر لڑکیوں کا وزن کی پیمائش کی، صحت اور ہیموگلوبین کی جانچ کی ، جبکہ انہیں صحت سے متعلق معلومات فراہم کیں۔ انیمک نوعمر لڑکیوں کو آئرن کی گولیاں دی گئیں اور انہیں ان گولیوں کی اہمیت بتائی گئی۔

 


پیر کے روز ضلع کے 1108 آنگن واڑی مراکز میں ایک ساتھ کشوری ڈے (یوم دوشیزہ) منایا گیا۔ چائلڈ ڈویلپمنٹ پروجیکٹ بسرکھ کے تحت ، انچارج میڈیکل آفیسر (بسرکھ) ، ڈاکٹر سچچیڈانند میترا نے آنگن واڑی مرکز چلیرا میں نوعمر لڑکیوں کو صحت اور تغذیہ سے متعلق معلومات فراہم کیں۔ اس موقع پر مہندی مقابلے کا انعقاد کیا گیا۔ بعدازاں ، ڈاکٹر مترا نے مقابلے میں جیتنے والی لڑکیوں کو انعام دیا۔ اسی طرح سٹی آف چلڈرن ڈویلپمنٹ پروجیکٹ کے تحت شہری کچی آبادیوں میں چلائے جانے والے آنگن واڑی مراکز میں غذائیت سے متعلق پکوان کے اسٹالز آویزاں کیے گئے۔ یہاں مہندی اور رنگولی مقابلے سمیت مختلف پروگراموں کا انعقاد کیا گیا۔ اس کا مشاہدہ آر ڈبلیو اے کے مختلف صدور اور عہدیداروں نے کیا۔ پردھانوں کی موجودگی میں دادوری میں کشوریدیوس کا انعقاد کیا گیا۔ ضلع کے مختلف مقامات پر منعقدہ پروگراموں میں چائلڈ ڈویلپمنٹ پروجیکٹ کے افسران ، چیف ملازمین اور آنگن واڑی کارکنان نے جوش و خروش سے حصہ لیا۔

 


ڈسٹرکٹ پروگرام آفیسر پونم تیواری نے بتایا ، جہاں ضلع کے 1108 آنگن واڑی مراکز میں کشوری ڈیوس میں چلڈرن ڈویلپمنٹ پروجیکٹ کے عہدیداروں ، آنگن واڑی ورکرز اور اے این ایم نے حصہ لیا ، جبکہ شہر اور دیہی علاقوں کی نوعمر لڑکیوں نے بڑی تعداد میں حصہ لیا۔ انہوں نے کہا کہ نوعمر لڑکیوں نے ان تمام چیزوں کو سمجھنے کی کوشش کی جو انہیں صحت اور تغذیہ کے بارے میں بتائی گئیں۔ انہوں نے بتایا کہ اس موقع پر اسکولوں میں تعلیم حاصل کرنے والی تعلیم اور تعلیم سے محروم نوجوان لڑکیوں کو بھی آگاہ کیا گیا۔ کھانے سے متعلق معلومات کے ساتھ ، حیض سے

 

متعلق معلومات بھی دی گئیں۔ ڈسٹرکٹ پروگرام آفیسر نے بتایا ، اس پروگرام کا مقصد بیماریوں کی وجہ سے دشواریوں کو دور کرنا اور صحیح وقت پر غذائیت کی کمی کی وجہ سے شعور کی کمی ہے۔ نیز ، نوعمر لڑکیوں کو جو اسکول جانے سے قاصر ہیں ، ان کو آنگن واڑی کارکنان کے ذریعہ آگاہ کرنا ہوگا۔ اس تناظر کو مدنظر رکھتے ہوئے ، پوری ریاست میں کشوری دیوس منایا گیا ہے۔

the author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top