Home >> Breaking News,کھیل کھلاڑی >> چھٹے ٹریک ایشیا کپ سائکلنگ چمپئن شپ 2019کاانعقاد


ایشیااور یورپ کے 16 ممالک کے سائکلسٹ اس میں حصہ لیں گے۔

نئی دہلی :
چھٹے ٹریک ایشیا کپ سائکلنگ چمپئن شپ 2019کاانعقاد 9 سے 11 ستمبر تک آئی جی اسپورٹس کمپلیکس ، نئی دہلی کے سائیکلنگ ویلوڈرووم میں ہوگا۔ اس چمپئن شپ میں قازقستان ، ہانگ کانگ ، ازبکستان ، متحدہ عرب امارات ، تھائی لینڈ ، ملائیشیا ، انڈونیشیا ، ایران ، چین ، میانمار ، سنگاپور ، نیپال ، سری لنکا ، لاطویا ، سلوواکیا اور ہندوستان سمیت 16 ممالک کی ٹیمیںشرکت کریں گی۔ اس چمپئن میں مختلف ممالک کے 150سے زائد سائیکلسٹ خطاب کےلئے حصہ لیں گے۔انڈین ساسئکلنگ فیڈریشن کے صدراونکارسنگھ نے بتایا کہ ٹریک ایشیا ایک اہم ٹورنامنٹ ہے جواگلےعالمی

 

کپ ،عالمی چمپئن شپ اور ٹوکیو اولمپک2020 کے لئے کوالیفکیشن ٹورنامنٹ بھی ہے ۔
ہندوستان کی سائیکلنگ فیڈریشن۔ 2019. فیڈریشن نے 2014 میں آرگنائزنگ کے بعد سے اب تک شاید ہی کوئی ستارہ دکھایا ہے اور اب وہ صرف ایشین سطح پر ہی نہیں بلکہ جونیئرز ورلڈ چمپئن شپ میں بھی غیر معمولی کامیابی کے ساتھ اپنا مقام چھوڑ چکا ہے۔ اس ایونٹ میں یورپ اور ایشیا کی 12 اور ٹیمیں شامل ہوں گی جو اس UCI کلاس I کے تسلیم شدہ ایونٹ میں شریک ہوں گی۔ ایونٹ میں اصل چیلنج ہانگ کانگ ، تھائی لینڈ ، قازقستان اور ملائشیا سے ہے۔ٹیمیں 7 ستمبر کو پہنچنا شروع ہوجائیں گی۔ 2019 اور 9 ستمبر کو ایونٹ کے آغاز سے پہلے ویلوڈرووم میں 2 دن کے پریکٹس سیشن کا ہوگا۔
ہندوستانی ٹیم کی اصل طاقت جونیئر زمرے میں ایسوہوں جو فی الحال یوسی آئی عالمی رینکنگ میں کیرین اینڈ اسپرنٹ ایونٹ میں پہلے نمبر پر ہیں۔ اسپرٹ ٹیم ایونٹ میں ہندوستانی جونیئرز کو بھی نمبر 2 پر رکھا گیا ہے، جونیئرز ایک مضبوط ٹیم ہے اور دوسرے ممالک کے لئے ان کو شکست دینا بہت مشکل ہوگا۔ ورلڈ جونیئر چمپئن شپ میں حال ہی میں سونے کا تمغہ جیتنے والی جونیئر ٹیم ا سپرنٹ اس چمپئن شپ میں توجہ کی مرکز ہوگی ۔اسی چمپئن شپ میں تین تمغے حاصل کرنے والے اور ایشین کونٹی نینٹل چمپئن شپ 2019 میں تین طلائی تمغے حاصل کرنے والے عیسو ایلن ہندوستانی چیلینج کی قیادت کریں گے۔سینئر خواتین کی قیادت دیبورا اورالینا کریں گی جن کا ہانگ کانگ ، ملائشیا اور تھائی لینڈ سے بھی سخت مقابلہ ہوگا ۔ سائکلنگ فیڈریشن آف انڈیا کے چیئرمین ، اونکارسنگھ نے اس موقع پر کہا ، “یہ مقابلہ ہندوستانی سائیکل سواروں کے لئے ایک تعمیری مقابلہ ہے ، جس کا باقاعدگی سے انعقاد کیا جارہا ہے تاکہ ہندوستان کے جونیئر سائیکلسٹ ایشیاء کے بہترین سائکلسٹوں سے مقابلہ کرسکیں۔

the author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top